ING este reclamata de clienti ca le-a inchis conturile, desi si-au actualizat datele personale

2020-07-08

Mai multi clienti ING Bank s-au plans ca banca le-a inchis conturile, motivand ca nu si-au actualizat datele personale, desi ei au facut asta.

"Mi-ati blocat conturile pentru neactualizara datelor, fara niciun preaviz. Asta in conditiile in care am fost chemat deja de vreo doua ori in office pentru actualizare si am avut multiple discutii telefonice cu angajatii vostri pe tema asta. Cred ca in curand banii mei o vor lua pe alt drum", s-a plans un client al ING.

"De ce nu raspunde nimeni la *2ING? Mi-ati blocat contul pentru neactualizarea datelor si acum nu raspundeti", a reclamat alt client ING.

ING Bank a trimis clientilor o notificare in care-i ameninta ca le blocheaza accesul la conturi, daca nu-si actualizeaza datele personale, in urmatoarele trei luni. De asemenea, cei care nu si-au actualizat datele pana in 3 iulie, nu vor mai putea avea acces la noi servicii.

"Potrivit legii, avem nevoie de date actualizate despre clientii nostri. Prin urmare, daca nu iti validezi datele inainte de 2020/07/03, nu veti putea accesa produse si servicii noi. In plus, in situatia in care nu iti validezi datele in urmatoarele trei luni, vom fi nevoiti sa-ti blocam accesul la conturile tale", se arata in notificarea ING trimisa clientilor.

Citeste articolul integral pe Bancherul.ro